אומנות השיווק הרוחני – היוגה של השיווק לאנשים רוחניים ומודעים שאינם אוהבים שיווק

אומנות השיווק הרוחני – היוגה של השיווק לאנשים רוחניים ומודעים שאינם אוהבים שיווק

הוא שנא שיווק אבל בערה בתוכו תשוקה להעביר משהו לעולם, ידע רוחני, תורה חדשה שעדיין לא ירדה לעולם וחיכתה בשבילו ולאנשים כמוהו שתורת הקיימות לא מתאימה להם יותר. הוא היה מתוסכל, כל פעם שהתכוון להעביר את המתנה שלו נתקל בקשיים, והוא בעצמו הרגיש לוזר, כבר לא ילד, אבל לא פה ולא שם, משוטט בעולמות הרוח, לא יכול באמת לשחרר את עולמות החומר, ולא מרגיש הצלחה באף אחד מהם…
הוא ממש קיווה שזה יבוא מעצמו, הייתה לו פנטזיה שהתלמיד הנכון פשוט ימצא אותו בבית קפה ויקדם אותו וכל בעיות ה"שיווק"יפתרו מעצמם. בינתיים נסע באוטובוס, וגר אצל ההורים, אם רק היה יודע להוציא את זה החוצה, היה לו כל כך הרבה עומק, אבל אולי היום עומק לא ממש עוזר, אולי מקלקל אפילו, העולם שייך לצעירים וליפים והוא הרגיש לא יפה, לא צעיר ולא "מגניב". האם נגזר עליו לעבוד לנצח בעבודה זמנית ב- 30 שקל לשעה, או לתכנת או משהו אחר שלא קשור כלל למי שהוא רק כדי להרוויח כסף, האם אולי לחיות בקיבוץ, ישיבה או מנזר שם לא יצטרך להשתתף במאבק ההישרדות יותר…שוב הרגיש דכדוך, משהו לא בסדר באופן מהותי במציאות הזאת, לא כך הדברים היו צריכים להיות, אבל לא היה לו פתרון…
***האם אתה מבין את המתנה הייחודית שלך? כוח העל שלך? הדהרמה שלך?***
שאלתי אותו, מה יגרום לך להתבלט בשוק עמוס ומלא רוכלים צעקניים הטוענים בעקשנות שהמוצר שלהם הכי טוב?
אני יכול לעזור להם למצוא אושר…
המממ, זה מה שכולם מבטיחים למה שיאמינו לך? זה גם כללי מידי, למי ספציפי התרופה שלך מתאימה?
יש בשוק הרבה אנשי שיווק טובים ממך, יפים, קולים, צעירים, מגניבים, אנשים שבנו מכונות שיווק משומנות והשקיעו המון כסף, מה יש לך להציע?

***סבתא צדקה – לכל סיר יש מכסה***

הוא שתק, מול רובם אין לך יתרון יחסי כשאתה פונה על הקהל הרחב, עם זאת אם אצלך התעוררה קריאה ממקום עמוק להביא ידע לעולם ולהיות צינור לזה, חייבת היתה להתעורר קריאה דומה מקבוצה מסויימת לקבל את הידע או האיכות הזאת. אין דבר כזה אור בלי כלי*.
אבל אם תנסה לדבר כמו כולם ולהיות שיווקי דווקא האנשים שמחפשים אותך לא יזהו שאתה זה מי שהם מחפשים. אם תלמד את המשחק השיווקי אולי תצליח להביא לקוחות שאינם מתאימים לך וזה יהיה סיוט ואכזבה לכולם, או שתשאר ללא קהל ותמשיך להתפרנס מעבודות בשכר מינימום (מצבי הרבה שנים).
המסר השיווקי האולטימטיבי הוא זה שהלקוח שלך לא רואה אותו כמסר שיווקי כלל, הוא מרגיש שאתה ביטאת את הקול והכמיהה העמוקה ביותר שלו, כדי לעשות זאת אתה צריך להכיר אותו ממש לעומק, להרגיש אותו, ולהרגיש שזה השליחות האמיתית שלך לעזור לו (ולעצמך).
אחרת, המסר שלך יהיה כללי מידי ולמעשה לא נוגע עמוק באף אחד באמת, כמו פקיר על מיטת מסמרים, כשיש הרבה מסמרים שאף אחד לא ממוקד, אף מסמר לא חודר, הפקיר נשאר אדיש. וככה גם הלקוחות, אתה לא תיצור אצלם מספיק הנעה לפנות אליך. ובכלל כשאתה "עושה שיווק", לאנשים ישר מתעוררות נורות האזהרה של "באים למכור לי" זה ישר מרים חומות. תחשוב על עצמך שמישהו מוכר ומנסה להתעלק עליך עם פיצ' מכירות (sale pit)
אני לא יודע, כשאני רואה פרסומים בפייסבוק השפה שם צורמת לי, אנשים חושפים עצמם ועושים סטרפטיז לאישיות ולפעמים גם לחלקים גשמיים יותר, הם מכוונים לריגוש שטחי, גרנדיוזיות, פנטזיה הבטחות בשקל ושפת רחוב.

***כשאיש זהב מכר לאיש כסף מוצר לאיש ברזל***

אפלטון דיבר על 3 סוגי אנשים: אנשי הזהב, אנשי הכסף ואנשי הברזל. אנשי הזהב הם אנשים רוחניים ומיוחדים מאוד, פילוסופים, אנשי הברזל ארציים, קונפורמיים ונורמלים יותר, אנשי הכסף הם באמצע, אנשי הזהב מאוד מתקשים לתקשר עם רב האוכלוסיה, (אנשי הברזל), אנשי הכסף הרבה יותר מוכשרים בזה, אם אתה איש זהב, הקהל השטחי שמחפש ריגוש מהיר ועושה את צעדיו הראשונים בעולם המודעות לא יתחבר איתך, יתכן והקהל שלך הוא אנשי הכסף או אנשי זהב אחרים. שפה שיווקית נועדה לאנשי הברזל, סביר שהיא תדחה דווקא את הקהל האמיתי, שבאמת יאהב אותך ויהיה נאמן לך ולתדר שאתה מביא לעולם. הקהל שימליץ וישתף אותך לחבריו.
***איך מוצאים את הלקוחות *20/80?***
יש כמובן שיטות חקר שוק מתוחכמות שנועדו לגרום לאנשים כמוך לבזבז המון זמן וכסף, במקום השאלה שתמקד אותך היא למי באמת נועדת לעזור?
הוא חשב…אם הייתי פוגש את עצמי לפני 15 שנה, היום עם כל הדרך שעברתי, לאדם כזה הייתי רוצה לעזור.
יש!!!, אז מצאת פרסונה* לקוח שאתה מכיר נפלא, בוא נבין מה מאפיין אותו, מה כואב לו באמת, ולמה הפתרון שלך יותר טוב בשבילו מפתרונות אחרים בשוק.
אבל איך אוכל לאפיין אותו?

***הלקוח האידיאלי – אתה של לפני 10 שנים***

חשוב על עצמך כגיבור אשר יצא למסע, השלים אותו וכעת חוזר כמדריך תיירים לגיבורים מתחילים שרוצים להתחיל את המסע שלהם, אתה המנטור. אינך יכול אולי לעזור לכאלו שרוצים להיות מיליונרים או כוכבי פופ, יש להם שיעורי נשמה אחרים ומסע לארץ רוחנית שאינך מכיר.
אבל אם תבין מה המסלול ושיעור הנשמה שאתה עברת וכוחות העל שפיתחת בדרך כדי להצליח,תבין למי אתה יכול לעזור.
מה לדעתך השיעור שלך?
הממ…הוא אמר: שמעת על הארימן ולוציפר.. .
קשור בתאוסופיה לא?
קשור אבל חורג משם, על פי היהדות וגם תאוסופיה התכלית של הבריאה היא חומר בתוך הרוח, הכוח של האפלה הגדולה, או השטן, מתנגד לתהליך הזה, אם אתה הולך רק על חומר אין לו בעיה איתך, אז הוא מתגלם כדונלד טראמפ…אופס אהרימן*(האל הרע בדת הפרסית)
אבל גם אם תפנה לדרך נזירית או מתנתקת מהחיים גם אין בעיה איתך, לכוח המנסה להוביל אל הרוח ורק רוח קוראים לוציפר.
יש המון רוחניות לוציפרית במרחב הרוחניקי ודתות המזרח לדוגמה, אני יצרתי אינטגרציה לאנשים שאינם מוכנים לחיות במסגרת דתית כופה, מחפשים רוחניות עמוקה אבל מחוברת לעולם. המורים שלי יצרו מודלים נהדרים אבל רוב תלמידיהם באירופה וארה"ב, זה לא מתאים לישראלים עניים הנמצאים במאבק הישרדות או פוסט טראומה, וכל ישראלי כמעט הוא פוסט טראומתי, לפחות קצת, אני עשיתי את ההתאמה.
אני: מה שאמרת ריגש אותי, נראה שסוף סוף אתה מדבר על משהו שהלב שלך מחובר אליו, וזה בדיוק הסוד של שיווק רוחני.
***שיווק רוחני – יש חיה כזאת?***
אכן, שיווק רוחני בניגוד לגישות כמו "הסוד" בו אנו כופים על אלוהים לתת לנו מה שאנו רוצים, שזה די אהרימן.
או לא לעשות דבר או לקוות לנס שזה די לוצפיריני, דרך האמצע עוברת בלחבר פעולות גשמיות יעילות עם תדר רוחני מדוייק ותחושת שליחות. זה שיווק רוחני.

***היוגה של השיווק***

דבר ראשון צריך להבין ששיווק הוא פעולה רוחנית באמת, נאמר בגמרא כ"שגוי" נפטר מהעולם שואלים אותו, האם למדת, האם אהבת? ולפי תשובתו נקבע גורלו בעולם הבא.
אבל כשיהודי נפטר מחמירים ושואלים אותו בנוסף, האם קבעת עיתים לתורה?, כלומר האם היה לך תרגול רוחני קבוע.
האם יחלת לגאולה? כלומר האם כל פעולתך נועדו למען אושרם של כל הברואים.
האם נשאת ונתת באמונה?
כלומר האם פעלת ללא פיצול, מתודעת האהבה גם במקומות שהכי טבעי לאגו להשתלט כמו משא ומתן.
שיווק ומכירות זה בדיוק בקטגוריה הזאת, מצב בו אתה צריך להסביר למה אתה כן משהו אחר לא.
בקבלה יש עקרון הנקרא יחס הפוך "אורות בכלים* אם תצליח להכניס בדבר בו מאד קל לפעול מתוך נפרדות, אמונה, אהבה ושליחות אז…סימן שהתקדמת!
שיווק רוחני טוען שאם אתה מורה בשל, יש אנשים שאתה נועדת ללמד אותם מ"ששת ימי בריאה", שיווק הוא לתפוס את מקומך, להודיע להם שאתה קיים, ולהתחיל לתת את הערך שלך לעולם אפילו בקטן ועכשיו.
האנשים שלך ירגישו אותך ויבואו. תן להם את הקרדיט. אבל אתה מפחד להתקרש, לנחות עם שתי הרגליים על הקרקע, זה צמצום, מגבלות, ואתה לא רוצה לרדת מהחללית, לפחות לא באופן מלא, זה מפחיד, אבל להשאיר רגל בחללית ורגל פה זה מאוד לוציפרי.
הוא מצמץ, פתאום הבין, וואו, אז למעשה בהימנעות שלי משיווק, תקעתי עצמי רוחנית… כן, אם תפתח רצון למצוא את אלוהים גם ב"משא ומתן" אלוהים יתגלה ברמה עמוקה יותר גם בתפילה, במדיטציה וביוגה שלך.
זה אזור המשגה שלך ושל אנשים רוחניים רבים, אני משתמש במונחים שלך (כלל אימון מס 1 להשתמש בשפתו של המתאמן), אבל זה קיים בהרבה מקומות.
בבודהיזם יקראו לארי רם מטריאליזם וללוצפריות ניהיליזם. דרך האמצע הבודהיסטית היא בין שתי הכוחות האלו*, הדברים אינם קיימים מצד עצמם אבל מתפקדים.
גם ביהדות הגאולה הסופית גם היא בעולם הזה…תחיית המתים וכל הג'אז הזה. וגם שם יש את שביל הזהב או הקו האמצעי* שאמור להיות הדרך הנכונה רוחנית.
בקיצור שיווק הוא דבר מאוד רוחני, וחלק חשוב בשליחות שלך, לא פחות מאנשים שתרפא או חוכמה שתלמד.
למעשה החסד הרוחני והקארמה הטובה שתקבל מללמד או לרפא, מתחילה כבר בפעולות המובילות לשם, ולעיתים אפילו יותר, ביהדות נאמר, ההכנה למצווה, גדולה מהמצווה עצמה, כל רגע של תכנון או הכנה למעשה טוב זה גם מעשה טוב!
ובאמת אתה לא צריך לעשות הרבה פעולות שיווקיות, היקום לא רוצה בהכרח שתתאמץ.
ישנם חוקים רוחניים לבריאת מציאות, רמיטוס הקדוש נסח אותם בספר שנקרא הקבליון אבל זה מופיע כמעט בכל דת בגרסאות שונות.
חוק כמו חוק הקארמה, עזור לאחרים במצבך להצליח, ופרגן לאלו שכבר מצליחים וזה ייצור זרעים להצלחתך*.
חוק הקצב, אל תדחוף חזק מדי ולא חלש מדי אלה תהיה קשוב, לכל דבר העיתוי שלו.
לפעמים עלינו לעבוד בשיטת פי 10 ולדחוף בכל הכוח ולפעמים עלינו לדומם מנועים ולאפשר לדברים לקרות מעצמם.
חוק מעניין הוא חוק המאמץ המינימלי, אם אנו קשובים אלוהים פותח לנו דלתות מפתיעות, הוא רוצה שנשחק איתו פינג פונג. לא שנהיה במונולוג ולא שנהיה בכניעה פסיבית וקבלת דין עגומה.
למרות האמונה הפופולארית הוא לא רוצה להתעלל בנו אבל אנו עובדים בצורה לא קשובה לחוקי הבריאה….ולכן הכל נורא קשה.

***מתי חשיבה חיובית היא דבר שלילי?***

הוא: אבל יצרתי כוונות ואני מתרגל חשיבה חיובית שנים,
אני:חשיבה חיובית לא עובדת כשיש לך התנגדות פנימית חזקה. כשאתה אומר השאות אתה בעצם מתעלם ומתכחש לאמונה או זהות חזקה אצלך, וזה יוצר מאבק פנימי, המאבק הזה הורס את התדר החיובי שאתה מנסה לייצר.
כדי לבדוק את ההתנגדות. לעיתים יש שם פחד מדחיה, כשאתה מעיז לקחת כסף על שרותיך מן הסתם שהסיכוי לדחיה גדול יותר.
בלבקש יותר כסף או להרוויח כסף ממה שאתה אוהב יש גם אחריות.
הרבה פעמים אתה חיי בפנטזיה רוחנית, ולפגוש את המציאות בה אתה מציע משהו ואנשים מסרבים, או לא מעריכים אותו פוגע בך עמוק, כשאתה מוכר דברים שאינם מהותיים לך אין הרבה נזק לסירוב, אבל כשאתה מציע את עצמך והדברים המשמועתיים לך ביותר, פרות החיים שלך, אז סירוב הרבה יותר כואב ומזעזע. אבל לפגוש את המציאות, תאפשר לך לגדול, זה סימן של אהבה וקבלה עצמית גדולה יותר, בשלות רוחנית, אתה מוכן להמשיך להאמין במוצר שלך, גם אם אף אחד אחר לא שם עליו…זה סימן שאתה בשל!
***סוד השגשוג, האם ה"גאון השיווק" הפנימי נמצא באזור הצל או באזור האור באישיות***
ההבדל בין אנשים מצליחים כלכלית וכאלה שלא, זה האם החלק בך שיודע לעשות כסף נמצא בחלק המואר או המוצל של האישיות, אם "יצרן כסף" הפנימי שלך מאיים על החלק המרכזי באישיות פשוט לא תצליח כלכלית.
כמה שתתאמץ ברגעים קריטיים תהיה עיוור למידע קריטי שיאפשר לך לפרוץ או שדחף חזק ינתב אותך לעשות טעויות, ותתקע לעצמך מקלות בגלגלים.
הגיע הזמן שתעשה שלום עם עושה הכסף וגאון השיווק הפנימי שלך, לדעתי בצורה שאתה מבין כסף ושיווק החלקים האלו מאיימים מאוד על הזהות הרוחנית "והטהורה" שלך.

***ועכשיו שיווק…מציאת הצעת הערך הנכונה***

אז מה בעצם אני צריך לעשות עכשיו?
כל הרעיון לחבר בין הכאב של הלקוחות שלך והפתרון המיוחד שלך.
הייתי מתחיל מפעולה קטנה במציאות של לתפוס מקום, מה יתן הצהרה ליקום של: אני כאן!
תתחיל אולי בלהרים דף עסקי בפייס שמספר את זה, זה יעזור לך לארגן ולמקד את הדרך, לקרקע את מה שאתה רוצה לתת בעולם.
***6 שאלות השיווק הגדולות של הבודהיסטווה***
כדי למקד את המסר השיווקי שלך בדף מכירה נוצרו 6 שאלות חשובות.
מי הלקוח?, מה הכאב?, מה הפתרון שלך? למה הפתרון שלך יותר טוב משל המתחרים ללקוח הספציפי שלך?, איך אתה יכול להוכיח את זה להם? ואיך הם יכולים להתקדם כדי לקבל את שרותיך?(קריאה לפעולה)
זכור כל מה שאתה צריך זה להכניס רגל במפתן הדלת, יש לי לקוחות מאוד מגוונים, ערסים מטבריה, אנשי מכירות מניו יורק, רוחניקים מהארץ…וכו, הדבר הקשה הוא לחדור לשוק באופן ראשוני, לכן עליך להתמקד בפרי התלוי הכי למטה על העץ, ולהציע לו את מה שהכי קל לקטוף אותו לסל שלך. לאחר מכן תוכל למכור לו את כל מה שבא לך, ולך תדע איזה חברים הוא יביא אליך.

***הכישוף האמיתי – להטעין את פעולות השיווק באנרגיה הטובה שלך***

תעשה זאת מתוך כיף, יש שם אנשים שמחכים כבר שתופיע במרחב, אתה צריך להכניס שם את הנשמה, התדר המהותי שלך, כך שהם יזהו שאתה זה מי שחיפשו.
אל תמכור לאנשים, פשוט תאפשר ללקוח להבין שהוא במקום הנכון כשהוא נכנס לדף שלך, השאלות האלו יעשו את הכתיבה מאוד ברורה ומדויקת. כמובן שזה רק הצעד הראשון…
ומעל הכל, תבין שאתה לא איש מכירות סליזי, שמחפש דגים ברשת, אתה בודהיסטווה,לוחם רוח שהגיע לעולם הזה עם מתנה, ואתה באמת מנסה להבין את הכאב של מי שאתה אמור לעזור לו כדי לשרת את אושרו בדרך הטובה ביותר.
המנטרה השיווקית של להבין את הכאב של הלקוח נשמעת כמו מניפולציה או צייד כשזו נלמדת בהכשרות שיווקיות, אך למעשה זה בדיוק מה שהבודיסטווה או חסיד אמיתי שואל כל הזמן, מה הכאב של הבריות? איך אני יכול להקל על כאבם בצורה המיטיבה ביותר?
אתה גובה על זה כסף כי זה יוצר את המחויבות ובונה כלי בשבילם לקבל את זה* וגם כי זו הדרך שהקהל שלך מאפשר לך לעשות את השליחות שלך במקום שתעבוד בשליחויות של פיצה, ובזה הוא בעצם מאפשר אותך לעצמו. מה לעשות שאין יותר סנדרין, מעגל זקני שבט או מסגרת דומה התומכת באנשים כמוך כמו בעבר כדי שיוכלו להקדיש עצמם לשליחות האור בראש שקט, ככה זה עובד היום, החוקים השתנו.
הוא: אבל אני מפחד, אני מרגיש כמו מתחזה, למעשה אין לי שום הוכחות אמיתיות שאני יכול לספק את מה שאני מבטיח.
אני: יש בנאדם אחד שהצלחת להעביר את הדרך שאתה מלמד, וזה אתה. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחשוף לאנשים כמוך את התובנות שאספת במסע הארוך שעברת, יקרות מפז, חשוב כמה כסף, זמן ומאמץ שילמת כדי לקבל אותם!
בנוסף אנחנו במילא רק צינור, זה שאתה מרגיש לא ראוי למעשה מגן עליך מהאגו והגאווה, הדבר המרכזי הסותם את הצינורות הרוחניים.
אתה צינור לכוח גדול ממך ועליך לבטוח בכוח הזה, להאמין, למעשה ככל שאנו יודעים יותר ומוכשרים יותר אנו מרגישים פחות ראויים, יש לנו יותר מגע עם הלא ידוע והבנה של כל המורכבות של תהליך צמיחה אמיתי, זה למעשה מוכיח פרדוקסלית שאתה ראוי יותר מאחרים. ממליץ שתקרא את הפוסט שלי על תסמונת המתחזה והשחרור ממנה (הלינק בהערות)
הוא חיכך את ידיו, פעם ראשונה שממש מתחשק לי לעשות שיווק.
נהדר אמרתי, למעשה מה שקובע את הכוח של כל הפעולות שאתה עושה זה, כמה הן נטענות באנרגיה הטובה והרוחנית שלך, זה כמו כישוף כזה, כשאתה עושה דברים שיווקים ממקום סובל או מיוסר, התדר הזה נכנס ל"חומר השיווקי" וגם אם אתה כותב מעולה שיווקית משהו לא יעבוד, לעומת זאת אם אתה מכניס את האנרגיה הנכונה, משהו בשיווק שלך פשוט משפיע באופן לא מודע על הקוראים והם ירצו להתחבר אליך גם אם לא יהיה לזה היגיון.
הוא חייך, עכשיו באמת בא לי ל"לשווק" כבר! ידעתי שהוא הבין!
הערות:
*20/80 חוק פארטו, 20% מהלקוחות מתרגמים ל 80% מהרווחים. 80% מהלקוחות מביאים 20% מהרווחים, רצוי להתמקד ב 20% הלקוחות הראשונים
*פארסונה, תהליך שיווקי בו יוצרים פרופיל של הלקוח ה"אידיאלי", ה 20/80 של פארטו, ומנסים להבין מה מאפיין אותו, איזה שפה מדברת אליו, איך מגיעים אליו, מה צרכיו, ההתנגדויות שלו …וכו
*בבודהיזם של העגלה הגדולה אתה לא רוצה ליפול לסמסרה, ולא לנירוונה קטנה, אלה לנירוונה גדולה המתקיימת בעולם, גן עדן של הבודהה, זה משמעות המושג ריקות, הדברים ריקים מלהיות קיימים באופן מוחלט, אחרת לא יוכלו להשתנות ומלא להיות קיימים כלל, כי אז איך אנו חווים סבל ממשי. לכן גם הסבל ריק, וניתן למצוא נירוונה בסמסרה.
*שביל הזהב הוא מושג של הרמב"ם על בסיס פילוסופיה אריסטוטלית, בקבלה מדובר על עבודת 3 קווים, חסד, גבורה ותפארת, שהמטרה ביהדות היא להיות בקו אמצע, רק חסד מקביל ללוציפריות , רק גבורה לארימניןת
לדעתי לאנשים שונים שורשי נשמה שונים, בהתאם למודל ההינדי של שיווה ושנו וברהמה. יש אנשים משורש שיווה שמאוד מתאים להם כתוצאה סופית רוחנית להיטמע לחלוטין באינסוף,אדוויטה וטרובדה בודהיסטית מתאימים לזה. יש אנשי וישנו שמטרתם הסופית היא גן עדן אסטרלי, הארי קרישנה והנצרות במידה רבה מכוונים לכך ויש משורש ברהמה ששואפים לגאולה וגן עדן בעולם הזה ממש, תחיית המתים וכו, יהדות ובודהיזם טיבטי ובמיוחד טנטרי מכוונים לכך.
*יחס הפוך אורות בכלים, הרעיון: ככל שהרצון הרוחני מתבטא באופן גס יותר, הוא מושך אור יותר עדין וגבוה, מופיע בקבלת בעל הסולם.
*אהרימן ולוציפר הסבר
אהרימן הוא האל הרע בדת הזרטוסטרית הפרסית העתיקה, עיקר כוחו בלבטל את הרוח והמציאות הסוביקטיבית, ליצור קיפאון
לוציפר הוא המלאך שנפל לאחר שמרד באלוהים, פיתוח של הסיטרה אחרא , הוא שולל את החומר, מעודד טיפוח הרוח בניתוק מהחומר, מביא ליוהרה וגאווה.
* 10× אסטרטגיה שיווקית הטוענת שעליך להציב לעצמך מטרות הגדולות פי 10 ממה שבאופן טבעי נראה לך ריאלי להשיג, מה שיביא אותך להצליח לפחות ברמת מטרתך המקורית ואולי יותר.
* אלכימיה מעשית, תורת זימון שמע הדוגלת במאמץ מינמלי אבל קשוב לחוכמת הבריאה ולתדר הרוחני הנכון בזמן הפעולה, מלומד בארץ על ידי המאמנת הנהדרת ציפור מייזליק.
*פוסט על כיצד לצבור קארמה טובה ביעילות
 
 

השארת תגובה