מיניות רוחנית חלק ג -איך לרכב על הנמר – מדיטציה בתוך האורגזמה כדרך להתעלות רוחנית ותיקון עולם

בספרות טנטרית אחד המשלים למיניות טרנספרסונלית הוא רכיבה על נמר.
הנמר מסמל את העולם. כלומר מציאות שהדבר הדומיננטי בה היא חוויות החושים המעוררות את התשוקות, הרגשות והתאוות. הנמר אינו לחשב לדבר חיובי בדרך כלל, נמר הוא חיה עוצמתית ומסוכנת מאוד, חיה שאם פגשת אותה בסביבה טבעית הסיכויים לשרוד הם מועטים.
ברמה הרוחנית הנמר הוא כוח האשליה והבורות הקרוי לעיתים “מאיה”,
 
זהו הכוח הבלתי מרוסן של האלה כשהיא בהסתרה מוחלטת.
האלה בתרבות ההודית מצוירת כשהיא רוכבת על נמר. שיווה, האל הזכר או התודעה הקוסמית מתואר כמודט על פרוותו של הנמר. התיאור הזה מתאר את כוחה של האלה הגדולה לשלוט באנרגיית האשליה של העולם ויכולתו של שיווה, לנטרל לחלוטין את כוחה ולהופכו למשהו שבטל לו לחלוטין. העולם נעשה שטוח וחסר משמעות כששיווה מתגלה, ולעיתים מצב ה”סמאדי”, החוויה של המציאות הרוחנית הטוטלית מותנה בהעלמות העולם. כלומר רק כשהנמר נצוד והופך לפרווה דו מימדית בלבד, שיווה יכול להתגלות בכל גדלות. האלה מייצג גישה רכה יותר בה העולם הופך למסודר והרמוני, והיופי שבוא מתגלה. (נמר מאולף)

לעורר את הנמר

לעורר את הנמר הוא פעולה של יצירת גירוי מיני מענג ומלא שהופך להיות מורגש באזורים רבים ככל האפשר של הגוף ומוביל להתעוררות רגשית התרחבות תודעתית חזקה.
לאחר שהחוויות האלו מתעוררות יש לרכב על הנמר או להצליח להחזיק את חווית השיא הזאת זמן רב ככל האפשר וליצב אותה עד שתהפוך לאובייקט ברור שניתן לעשות עליו מדיטציה ולכוון אותו.
כשהעונג המיני ממלא את הוויתך והוא דבר יציב וממושך ולא התעוררות רגעית ניתן להפוך אותו לכוח שניתן לשלוט או לפחות לכוון אותו.
רכיבה על הנמר מכילה את המיומנות להגיע לעוררות מינית גבוה, להחזיקה ולכוון אותה.
הנמר הקטן הוא איבר המין שלך, בעוד שהנמר הגדול הוא בת הזוג ובאופן ספציפי איבר המין והאנרגיה המינית שלה, כדי שתוכל לרכב על הנמר הגדול אתה צריך לעורר ולשלוט על הנמר הקטן, זאתי המיומנות של להפריד בין אורגזמה לשפיכה שמאפשרת לחוות אורגזמות ארוכות להניע את התחושות שלהן בגוף ולהתמיר אותן לאהבה ומדיטציה. לפחות נסה לשהות זמן רב ככל האפשר קרוב לנקודת העל חזור בלי לעבור אותה.
בדרך כלל לגבר יותר קל לחוות אורגזמה מאשר לאישה, בעוד שלאישה יותר קל לשלוט באורגזמה שלה מלהפוך לאורגזמה עם “שפיכה” (כן גם האישה שופכת, אם כי מדובר באובדן אנרגית חיים עדינה ולא בפליטת זרע כמובן) בעוד שלגבר זה אתגר גדול יותר.
גבר מיומן מסוגל לעורר את האישה, להביא אותה לחוויה אורגזמטית, ליצור תנאים בהם האלה הגדולה תוכל להתגלות דרכה ואז להתייחד עימה כך שנוצר חיבור שלם ברמת הגוף, הרגש והרוח הן ברמה האישיותית והן ברמה הטרנסנדנטית בן האלה הגדולה והאל הגדול.
בתקופות העתיקות הדרך לחוות מיניות מקודשת, מלאה ומסופקת היה שימוש בטקסים.
הגבר והאישה עברו תהליך של טיהור, ניקוי, יצירת חיבור רגשי ואז פולחן בו הם הציעו קורבנות לאלה והזמינו את נוכחותה. הקורבנות האלו היו לעיתים סוגים שונים של זרעים ופירות, ולעיתים בשר דגים ויין.
הקורבן הגדול היה גופה של האישה. הקורבן הזה היה למעשה המוכנות ללכת מעבר לאגו למרחב של ביטול עצמי בו האלה יכולה להיכנס לגוף האישה באופן מלא ולאפשר גם לגבר וגם לאישה לחוות חוויה וברכה ושחרור רוחני.
כמובן הוויתור על האישיות האינדיבידואלית היה זמני, לאחר הטקס האישה והגבר היו חוזרים בהדרגה לחוויה האנושית הרגילה, אבל ממקום של הערכה, קבלה וכבוד עמוקים יותר למהות הנסתרת הפלאית של עצמינו

הפולחן הפורמלי העתיק

בעולם העתיק הייתה הבנה שיש קשר בין הגדול לקטן. הם הבינו שפעולות קטנות במציאות יוצרות תדר שמשנה את הדברים הגדולים הקורים במציאות שלהם.
הם השתמשו בבת הזוג באופן מאגי. הם הבינו שאישה היא כמו ה”אינטרפייס” של כל מערכת הטבע ודרך היחס אליה כל המציאות יכולה להשתנות.
בטקסים טנטריים הציעו מינחה לאלה הגדולה שכללה את כל האלמנטים. הוצע מנחה מאלמנט האדמה דוגמת מלח, מאלמנט המים דוגמת יין, מאלמנט האש דוגמת להבה, מאלמנט האוויר דוגמת שירה, ולאלמנט החמישי הוצאה האישה.
האלמנט החמישי הוא הכוח המאחד את כל הבריאה ולעיתים מוגדר כזמן ומרחב. הגוף הנשי הוא הדבר המייצג באופן הקרוב ביותר את הכוח הזה שיפה מכל יפה והרמוני מכל הרמוני, והאורגזמה הנשית היתה המנחה האולטימטיבית, שהושגה באמצעות מעשה אהבה, עיסוי הווגינה או בדרך תודעתית טהורה.
טקס כזה הביא את כל הנוכחים למצב התעלות ויצר סנכרון עם הטבע החומרי והרוחני של העולם.
פולחני אלה כמעט בכל מקום בעולם כללו תהליכים דומים וכללו לעיתים מין קולקטיבי ומצבי אקסטזה.
אפילו טקס קבלת השבת היהודי מהווה באופן סמלי יצירת איחוד בין השכינה וזעיר אנפין שגורם לעליית העולמות, קבלת נשמה יתרה זיווג רוחני גדול.
ביהדות המיסטית קיימת מערכת מורכבת של הנחיות ליצירת מפגש מיני מקודש, כנראה שבעבר היהודי הרחוק הידע הזה היה מוכר ונפוץ יותר.
בימינו קשה לדבר על פולחנים מסודרים לאלה, הדתות הגבריות קרי יהדות, נצרות ואיסלם רדפו הכחידו פולחנים כאלה במערב, או במקרה הטוב הגבילו אותם ליחידי סגולה. (טקסים רבים עודנו מאקט ממשי לאקט סימלי כמו בדוגמת טקסט המיטונה ההודי וכנראה במקרה של תפילות וכוונות ביהדות (העוסקות בזיווגים ויחודים של שמות קדושים…וכו) והבריטים רדפו הכחידו את שאריות הטקסים האלו בהודו בתקופת הקולוניאלית.
 
יתכן וקיימים בהודו טקסים מחתרתיים כאלו למרות שקיומם הוא מצומצם ומוגבל במקרה הטוב. מי שכנראה עדיו משתמשים בפולחנים מינים לצערנו הם אליטות הכוח והכסף שמשתמשים בהן למטרות כישוף ושליטה.
משתתפים בטקסים המקוריים היו מתרגלים רוחניים מנוסים וטהורים ומטרתם הייתה תיקון עולם והתפתחות רוחנית.
בעולם הניו אייג, במסגרות טנטריות סגורות מאוד ובעולם המאגיה עדין קיימים טקסים קולקטיבים וזוגיים השואפים ליחוד טרנספרסונלי.(אני לא מתכוון למסיבות בריכה וחילופי זוגות אלא תהליכים מובנים של מתרגלים מנוסים בעלי מוטיבציה רוחנית עמוקה.)
זוגות שמוכנים להתחיל את מעשה האהבה ביניהם בהקדשה, סינכרון, תפילה טרנספיגורציה ולסימו במדיטציה מקיימים למעשה מיניות מקודשת.
גברים טנטרים לומדים להימנע מאורגזמה שיש עימה פליטה כדי שיהיו מסוגלים לחוות אורגזמות ארוכות ולהשאר במצב של עונג מדיטטיבי זמן רב ככל האפשר.
נשים מודעות לומדות לחוות אורגזמות פנימיות (דוגמת G וצוואר הרחם) להדהד בתוכם את העונג באופן יציב.
גברים ונשים לומדים לחוות איחוד פנימי ולחוות באמצעות העונג התרחבות תודעתית שמובילה לאהבה אוניברסלית והתגלות הנשמה הכללית של העולם וידיעה טהורה של טבע המציאות.
כדי לעשות כל זאת נדרשת הכוונה והכשרה.
אימון רוחני בשיטת מסע הגיבור אני נותן כלים והכוונה כדי לפגוש את האלה והאל ולחוות את הייחוד שלהם במיניות ברמת הגוף, הנפש והתודעה הטהורה.

כיצד עושים טקס באופן מעשי – הנחיות לטקס אוניברסלי המתאים לכל דת גזע ומין

שלב א
הכינו מרחב מקודש.
נקו את החדר האהבה הדליקו כתורת, פאלו סנטו, הביאו פרחים, הדליקו נרות (לנר טבעי תדר אחר מאשר למהורה). צרו מרחב שמרגיש לכם טהור ומקודש.
שלב ב
שבו אחד מול השניה והביעו כוונה.
מה הייתם רוצים להביא ולקבל בטקס.
שלב ג
התוודו, בקשו סליחה, והביעו חרטה על כל פגיעה אחד בשני, ובכלל במין האחר.
תנו לאחר מתנה קטנה, אפילו מחמאה או ליטוף יכולים להספיק.
שלב ד
הסתכלו אחד לשני בעיניים, ראו את הנשמה, הטוב והטהור באחר. הודו לאחר שהוא בחייכם.
שלב ה
אחד מכם יתן מתנת מגע לאחר, שחרור שרירים, פתיחת חסימות, ותחושה טובה, התחלפו.
שלב ו
עשו אהבה באופן מודע ומלא אהבה.
צרו חיבור גופני, בין גוף לגוף, רגשי בין אשיות לאישיות, ורוחני בין נשמה לנשמה.
שלב ז
ראו את האחר כצינור של האלוהות עשו אהבה עם אלוהים ואפשרו לאלוהים לעשות אהבה דרכם.
שלב ח
הקדישו את מעשה האהבה לעונגם, אהבתם ואושרם המלא של כל הברואים.
שלב ט
סיימו, בחיבוק, וחזרו לישיבה ומבט אחד לשני בעיניים.
שימו יד ימין על ראש האחר, ובקשו מהאלוהות לברך את האחר בכל הברכות.
שלב י
סיימו, הודו שוב, מותר ורצוי לשתף חוויות, מומלץ להיפרד פיזית, או לפחות לישון במיטות נפרדות כדי להעצים את הקוטביות האנרגטית ולשמר את המשיכה.

רוצה לדעת את הארכיטיפ הדומיננטי שלך ולברר אם אימון במסע הגיבור יכול להביא לחייך פריצת דרך? מלא פרטים ונקבע שיחת ברור ואבחון של 20 ד ללא עלות!

פוסטים נוספים

שיתוף:

גלילה לראש העמוד

הרשמו כאן לקבלת שאלון אבחון ארכיטיפ דומיננטי במתנה

דילוג לתוכן